Monday 29 October 2012

Percaya dan Yakin


Im suffering sakit gigi yg maha dahsyat sama mcm sakit gigi ms aku pregnant dlu. 

Apa aku mahu kongsi ialah Pasal percaya dan yakin. 

Hari tu aku tonton rancangan ttg keajaiban air zam zam.

Jadi td aku tengah bergulung mcm tenggiling sbb sakit sgt tetiba. Aku tringat ada sebotol air zam zam diberi jiran aku seorg indonesian iaitu ibu rini pada aidilfitri lepas.

Dengan yakin dan percaya aku berselawat ke atas junjungan besar Rasulullah s.a.w aku memohon kepada Allah agar dia hilangkan sakit ku ini. Dan jila sakit ini baik buatku dan mengingatkn ku padaNya maka kurangkan lah sedikit sakitnya.

Few minutes later kesakitan tu betul2 berkurangan walau msh bdenyut.

Subhanallah

Maha suci Allah pemilik diri ini.

P/s: pls take enouGh calcium especially when u pregnant And breastfeed your baby

No comments:

Post a Comment